Friday 8 July 2011

my DIVAS went to USS.

semalam,syg aku berlima telah pn selamat mendarat kt Universal Studio Singapore.
Alhamdulillah.bkn main happy lg diorg nih.mentang2 lah aku dh ter'pergi' dulu.terpaksa aku duk diam kt rumah seharian semalam.hehe.tp tak pe.janji semua dh rasa pngalaman yg tebaikk tu.ehh,walaupun aku tak join diorg semalam,gmbr aku tetap ade bersama dgn diorg?tak percaya?jap ye..




The Divas


nahhh.haha.aku pun tak taw lahh mcm mana aku blh terselit.even though kitorang pi lain masa,lain hari,lain bas,tapi hati dan jiwa kami tetap sama.I LOVE U DIVAS!!

another program yg kitorang dpt gather bersama complete 6 org,time amy tunang.tu lg best.abis jer majlis,dgn bj lip lap masing2,terus pi tgk movie,cerita X-Men.haha.ape pun,meet my truly best friends..



1st row : syafiqah dan yusra.
2nd row : rahmah,intan dan esya.


aku mana??kt belakang lahhh,tukang amik gmbr.hehe.disebabkan aku nk duk kt seat luas,
terpaksa lah tercampak kt belakang sekali.semoga persahabatan kita berkekalan selamanya.Amin. 

No comments:

Post a Comment