Thursday 7 July 2011

Delicious & Cheap Western Food

kepada penggemar western food kt area johor bahru ni,korang dh pnh gi tak Angah D&C kt uda?amacam?msti korang puas hati kan.sesuai dgn nama kedai,makanan dia blh tahan sdp dan yg plg penting,murah.sgt sesuai dgn budget kita.sbg intro,aku ade list of price utk western food kt Angah ni.even though tak byk variety,yg basic tu pn dh cukup.



pd aku,harga dia okay.
pd korang,aku tak twu lerr.hehe.


ape pun,a big thanks to my sis sbb sekali lg introduced kn kt aku sesuatu yg sdp.dan sudah semestinya,dia lah yg selalu membelanja dan melayan adik dia yg kuat mkn nih.huhu.



ni dia kakak aku yg cantik.
still single and available (:


sementara excited menunggu makanan,aku pn meminta khidmat kakak aku utk amik gmbr aku.haha.mula lah dia pot pet pot pet.tp dia baik.mulut bising,tgn gerak.hehe.ni dia hasil camera nokia e71 aku.



fotogenik?ke fotogedik??
hmmm.x kisah punnn.


tunggu punya tunggu,akhirnya smpai gak makanan yg aku order.yeayyyy!walaupun saiz kepingan ayam tu dh semakin mngecil sikit,tp x pe.masih sedappp.kakak aku lak order fish & chips



grilled chicken chop




fish & chips


rupa dia mmg lah tak gah mana.tp kena lah rasa dulu.don't judge a taste by its look okayyy.never!nnt korang gak yg rugi..heee.orait guys,time to eat!


jemput mkn (:

No comments:

Post a Comment