Monday 4 July 2011

cantik itu indah

perempuan mana yg tak teringin nk jd cantik.tp semua tu anugerah dr Allah SWT.kita sbg hamba kena sentiasa bersyukur.mcm aku dulu,aku selalu merungut.knp aku tak mcm dia,knp aku x lebih dr dia.bila fikir2 blk,rasa nk gelak pn ada gak.haha.ade sbb knp Allah jd kn hamba dia berlainan rupa dan bentuk.igt ye.Allah itu maha Agung.time sekolah rendah adalah time yg plg menyeksakan utk aku bila aku di gelar sbg "misaei".alaaaa,mak kpd Sin Chan tu.bkn sbb aku byk mulut.tp sbb aku aku ada misai yg agak jelas utk dilihat dgn mata kasar.haha.amik kau ayat aku.diorg nk pggl misai,takut aku mngamuk.so diorg pn pggl lah "misaei".nmpk glam sikit.glam kepala otak2 kempas korang ahh.sbg tatapan,nah..aku tunjukkan lah muka aku masa sekolah rendah.



yg kiri tu lah aku.dlm gmbr,x nmpk sgt.klu real view,sgt jelas.mungkin sbb kulit aku yg cerah ni.klu dulu,sblh mata pn diorg x pndg aku,skrg pn sama gak.haha.x de beza pn.tp aku cuba sabar selagi yg termampu.

No comments:

Post a Comment